I'm a ROSE that can grow anywhere..heee

Wednesday, January 12, 2011

Yeahhh...kembali melayan blOg~~

Assalamualaikum..Seronok woo kembali berblogger..ngee, sebenarnye blogku sebelum ni entah hilang ke mana.Malas nak mencari dah.So, senang cerita layan blog baru sudah~ Lagipun,kureng idea sikit mau menulis nih. Post pertama buat kali ini adalah tentang hidupku di Sem 2.Apa yang istimewa sangat tentang Sem 2 ni?Ha..ni nak habaq mai nih.Sem 2 membuatkan hidup aku tunggang langgang, memang tak terurus habislah. Mau saja tiap masa membilang hari untuk meninggalkan Sem 2( bajet cam azab sangat je Sem 2 ni kan) Tapi inilah yang aku rasa. Nak dijadikan cerita lah kan,masa aku plan nak cuti mid sem, aku boleh tak jadi balik rumah.  Fuh,memang la hilang beban lepas submit project  tapi ya ampoon penat bangat! Jadi aku telah menangguh cuti aku sehari dan pulang ke rumah tercinta dengan menaiki bas Bulan Restu keesokan harinya. Pada masa ni lah first time aku balik rumah naik bas sorang- sorang.Bangga dop? Barulah nampak aku berdikari sikit an.Mentang- mentang aku anak last semua orang nak cakap aku anak manja.Tapi hakikatnya, ma abah aku tidak pernah memanjakan kami adik- beradik.Sekali - sekala kami menggedik dekat ma abah adat la kan.


Berbalik kepada kisah aku di Sem 2 ni, subjek aku sem ni tidak la sebanyak sem lepas.Aku hanya layan 5 subjek je sem ni.Tapi subjek environMENTAL design (ed) dan Graphic Communication (gc) inilah yang membuatkan hidup aku kucar kacir.Haha..boleh ke salahkan 2 subjek ni?Hmm..ntahla,tapi bilik member aku depan pintu siap tampal kata- kata yang berbuyi "ED n GC why u not allow us to sleep??"..Bagi aku ayat ni sangat berie!!Cool sudah~ Mana taknye, kalau depa layan fb tak tidur pun takpa. Tapi bila kena korbankan masa untuk Ed   dan GC, tak sanggup pulak dan macam - macam alasan yang mereka bagi. Ngee,cakap orang je lebih padahal aku pun sama..gaga..sampai sini dulu ye, mau layan assignment...salam

No comments:

Post a Comment