I'm a ROSE that can grow anywhere..heee

Friday, May 13, 2011

Gombak??


Assalamualaikum

Tadi ada briefing pasal Kaed, Gombak. Hoho..ada apa sama Kaed? Honestly, aku macam tak berapa nak percaya aku dah nak masok degree. Rasa macam baru jah masok alam remaja, tuptaptuptap..next year aku dah 20 tahun derr...tua sungguh rasenya! :'(

ade rupe tua aku dop??hmm..


Kaed ni stand for Kuliyyah of Architecture and Environmental Design. Ntah course apa lah aku dapat kat Gombak nanti. Mintak - mintak Architecture dalam tangan. Takat ni aku hanya mampu berdoa dan tawakal saja.

Sebelum ni memang kalau lalu highway kat UIA Gombak tu, macam- macam yang terbayang dalam otakku. Seriously, sejak kecik lagi bile aku nampak bangunan- bnagunan UIA tepi jalan, aku jadi curious mau jejak kaki dalam tu. Tapi semua tu angan- angan je lebih.Aku dok gila imagine yang dalam tu ramai awek- awek arab yang cun. Yang lakinyanye macho belaka iras- iras Maher Zain...Sami Yusof..

Tapi yang ada kat Cfs, IIUM ni bese ja. Mungkin jelita dan macho dari segi akhlak gamaknya. Hahaha..ye ka? Mungkin...Aku pun tak berapa pasti..

Aku kan sebenarnye seronok lihat awek - awek Uia yang bertudung labuh litup ni. Kadang- kadang teringin nak pakai macam depa, moga satu hari nanti aku berubah ke arah itu..tapi aku tak reti lilit-lilit bagai ni..

lebih kurang macam ni la awek UIA

tapi ada jah yang kaki melaram macam gambaq bawah ni pun style jugak..

aku suka jubah dia..

Lain- lain ada jugak yang gaya rock bebas. Google sendiri gaya rock bebas tu. Juz nak bagitau, aku tak sabau nak masok main campus jah. Hoho..

 Doakan aku dan rakan-rakan ke main kampus bulan September ni. Insya Allah.Moga dipermudahkan segala urusan.


















2 comments: