I'm a ROSE that can grow anywhere..heee

Wednesday, April 20, 2011

Setelah Berbulan Lamenye~

Lame bangat gue tak melayan blog.Hoho..ramai jugak yang bertanye awat aku lama tak update blog?Frankly speaking..aku malas!

Tapi hari ini dalam sejarah,aku gemar plop melayan blog.Mungkin sebab gambar baby yg chumill bangat atas ni dah cukup mendescribekan perasan aku la ni.BOSAN yang amat!

Kalau orang tua-tua selalu ja cakap,budak-budak zaman skunk dalam hidup depa asik BOSAN@BORING ja memanjang.Macam la takda kerja lain mau layan...

Tapi selama Sem 3 aku hidup kat bumi CFS ni, memang rasa nak balik rumah tercinta pada tiap hujung minggu.Bukannya aku MANJA bagai nak gedik-gedik balik rumah tiap minggu tapi hati ni dok teringat rumah jah.Jangan tanya aku kenapa!Sebab standard la bila umur nak cecah 20 ni,hati jadi sayu semacam.

macam ni la aku rasa


Nak dipanjangkan lagi cerita, aku dok asik teringat ma abah ja.Plus,tiap malam time nak makan dinner kat Uia ni ha..mesti masakan Cik Puan Nora dok terbayang-bayang dalam ingatan.Puan Nora masak sangat style.Memang fitrahla kan semua orang suka masakan mak pak dia.Aku pun sama!

Tapi yang paling aku suka sangat bab masakan ma aku ni adalah sebab....

Sebab...

Sebab...

AL FULFUL..
ngee~

mesti dok tanye fulful tu binatang ape?Aku saje nak bajet kecek Arab sket..walaupun mid sem arab ak markah agak cikai tapi aku bersyukur sebab tak gagal..

Jangan salah paham.Statement atas ni tidak bermakne aku tak minat arab..Aku cinta Arab sangat-sangat. Cuma cinta aku tak cukup kukuh lagi gamaknye.

Berbalik kepada Al-FULFUL..

FULFUL adalah...

Cili padi..

Ana uhibu Al Fulful..

Lain hari aku cerita awat cili sangat penting dalam hidup ak ye.Buat masa ni cukuplah tau yang ak penggemar cili padi sangat-sangat.

 Post ni saja jah sebagai warm up untuk aku kembali layan blog.

Akhir kalam..tanpa cili kuruslah aku..





No comments:

Post a Comment